26 Eylül 2007 Çarşamba

Hello World!

Uzun zamandır bir blog oluşturmak ve özellikle "yazılım geliştirme", "JAVA", "frameworkler" ve benzeri konularda bildiklerimi paylaşmak istiyordum. Özellikle benim gibi dağınık ve ne yaptığını unutan biriyseniz, daha önce karşılaştığınız bir problemi çözdüğünüzü unutuyorsanuz ve en önemlisi çözümünüzü yarı yolda hatırlayıp "ben bunu daha önce yapmıştım" diyorsanız aslında kendi blogunuzun olması en azından kendinizin kütüphanesi olması gibi bir şey. İşte bu noktadan hareketle yaptığım işleri bir yerlerde yazıya dökmenin, neyi nasıl yaptığımı paylaşmanın artık tam zamanının geldiğini hissettim ve çok geniş bir yelpazeden konularla blogumu doldurmaya karar verdim.

Umarım burayı düzenli bir şekilde güncelleyip içine sizlerinde işine yarar bir şeyler koyabilirim. Görüşmek üzere....

2 yorum:

Tankut Koray dedi ki...

Blogun hayırlı olsun Ahmet, yazılarını merakla bekliyoruz

Ahmet dedi ki...

Teşekkürler Tankut. Daha yeni yeni alışıyorum aslında yaptıklarımdan yazı çıkarmaya ama umarım faydalı konularda yazabilirim